BAT er bedst til kundeservice

Forbrugerrådet Tænk har undersøgt trafikselskabernes kundeservice og har kåret BAT til uofficielle danmarksmestre.
Passagerer er gået undercover for at teste 14 trafikselskabers kundeservice på web og telefon. Flixbus har klarer sig bedst online, men ifølge passagerne har BAT den bedste kundeservice.

BAT vinder prisen, fordi de håndterer opkald, service og afslutning af sagen bedre end de andre trafikselskaber.

Ifølge Anja Philip, der er formand i Forbrugerrådet Tænk er prisen i særlig grad lavet for at hylde medarbejderne.

- Kundeservicepriserne er lavet for at hylde de gode eksempler og inspirere til endnu bedre service i den kollektive transport. Der kan nemlig være en tendens til at fremhæve alle de negative ting, når snakken falder på den kollektive transport, men der sidder medarbejdere, der hver dag knokler for at yde en god kundeservice over for passagererne. Og de skal hyldes, siger Anja Philip, der er formand i Forbrugerrådet Tænk.

BATs medarbejdere får også ros af Forbrugerrådet Tænk og bliver beskrevet som imødekommende, vidende samt hurtige og dygtige til at få sendt passagerne videre.