Bod for kundetilfredshed halveret

Molslinjen har fået en bod på 101.291,10 kroner for sin færgebetjening til og fra Bornholm i højsæsonen 2019, det er en halvering siden sidste undersøgelse.
Det er anden gang Molslinjen får en bod målt på kundetilfredsheden for deres færgebetjening til og fra Bornholm.

Den første bod fik de efter kundetilfredshedsundersøgelsen der blev fortaget i lavsæsonen 2019. Karaktergivningen gav i maj 2019 en bod på cirka 200.000 kroner. Og dengang kom der en yderligere bod på 1,3 millioner kroner, for mangelfuld dokumentation i forbindelse med aflysninger og forsinkelser.

Den seneste bod på de 101.291,10 kroner er altså en halvering i forhold til sidste måling af kundetilfredshed og det er Molslinjen trods alt glade for.

- Selvfølgelig er vi ærgerlige over, at vi nu igen har fået en bod, men den er blevet mindre og de sidste målinger for august måned ser rigtig gode ud, så vi er på rette vej, det udtaler kommunikationschef for Molslinjen, Jesper Maack.